Herkent u dit?
Hele dag druk geweest met klanten, opdrachten, offertes. Business dus, nodig om uw bedrijf verder te helpen.
Als u dan de opdracht uitgevoerd heeft, moet er gefactureerd worden. Moet u de administratie bijwerken. Moet u nog een keer die klant bellen die zijn factuur niet betaald. Allemaal dingen die moeten en waar u maar niet aan toe komt.
Wat ik nog wel eens hoor van ondernemers is dat ze de boekhouding er in de avonduren wel even bij doen. Maar heeft u er dan na een dag hard werken nog wel zin in? Of heeft u wel wat beters te doen? Genoeg argumenten om het dan toch maar even niet te doen, dan blijft het moeten liggen en stelt u het uit. Van het uitstellen wordt het vaak niet beter.
Als u dit herkent adviseer ik u om het anders aan te pakken. Het anders te organiseren, door het anders in te richten, iemand in dienst nemen die dat voor u gaat doen of dit werk deels of helemaal uit te besteden.
Hulp nodig bij het organiseren van de administratieve organisatie? Ik help je graag op weg.